Αναπτύσσουμε ολοκληρωμένες λύσεις φορολογικού σχεδιασμού, προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Πραγματοποιούμε διαγνωστικούς ελέγχους παλαιών χρήσεων και αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης.
Τήρηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων στην έδρα μας ή της επιχείρησης.
Συστάσεις, ενάρξεις, μεταβολές, συγχωνεύσεις, διακοπές και εκκαθαρίσεις εταιρειών.
Εκπροσώπηση σε Δημόσιους Φορείς.
Εποπτεία της επιχείρησης από εξειδικευμένο λογιστή.
Οργάνωση και επίβλεψη εσωτερικού λογιστηρίου.
Μηνιαία ενημέρωση αποτελεσμάτων.
Σύνταξη και υπογραφή οικονομικών καταστάσεων τέλους χρήσης.
Κατάρτιση και πιστοποίηση Ισολογισμών & Οικονομικών Καταστάσεων.
Συνεχής παρακολούθηση και εφαρμογή φορολογικών διατάξεων.